среда, 27 января 2016 г.

урок у 6 класі " Час сніданку"

 

 

Тема:

 

 

Час сніданку. Урок у 6 класі.

Завдання:

 

 

 

 

 

 

 

Обладнання:

 

 

 - активізувати вживання у мові учнів тематичної лексики;

 - удосконалювати техніку читання;

 - розвивати комунікативні вміння учнів, творчу уяви;

 - тренувати учнів працювати в парах і малих групах;

- виховувати правильне поняття здорової їжі, раціонального              харчування.

 

Підручник, картки для індивідуальної роботи малюнки-відгадки, м’ячик , листки паперу.

ХІД УРОКУ

І.  ПІДГОТОВКА ДО CПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

 

Greeting and aim

1.     Привітання та повідомлення теми та завдань уроку.

Hello, children! Our topic today is “It’s Breakfast time”. We’ll revise the vocabulary on the topic and learn some new words. You’ll read a text about meals and I hope that by the end of the lesson you’ll be able to speak about tradition of breakfast.

Check on homework

2. Перевірка домашнього завдання.

Впр. 5 (с. 61).

 

Warm-up

3. Мовна розминка.

T. We have guests at our lesson. They don’t know you, but they want to get acquainted with you. So, introduce yourselves. Tell us your name and your favourite food. The first letter of your name must coincide with the first letter of your favourite food

ІІ. Основна частина уроку.

Reading

1. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 62)

1) Pre-reading. „Мікрофон”

Look at the picture on page 62 of your textbook. What food can we see here? Which food can we have for breakfast? Учні передаючи мікрофон один одному називають продукти, які можна вживати на сніданок.

2) While-reading.

Учні ланцюжком читають текст речення за реченням. При необхідності учитель виправляє вимову.

3) Post-reading activity.

Let’s play a “Snowball game”. I’ll start a sentence and say what I usually have for breakfast. The first pupil repeats my words and adds one more thing he has for breakfast. The next pupil repeats all that was said and in his turn adds one more thing, and so on. Do it in chain. Учням роздаються листки паперу. Діти передають м’ячик один одному при називанні речення учень обгортає м’ячик листком паперу (м’ячик збільшується ніби сніжна куля).
 T.: I have some honey for breakfast
 P.1: I have some honey and tea with milk for breakfast

 P.2:  I have some honey and tea with milk and some toasts for breakfast

Physical Activity

2.     Фізкультхвилинка.

Lets do some exercises:
Pink up apples! (учні імітують зривання яблук)
Push the truck (штовхають візок)
Pull the branch (тягнуть гілку)
Sweep the floor (підмітають)
Gather mushrooms (збирають гриби)

And sing our own song.

Revision of the Lexis.

3. Повторення лексичного матеріалу. Робота в групах.

Учні  діляться на групи по 3 чоловіка. Учні отримують розрізані папірці з написаним рецептом приготування кексів. Необхідно скласти рецепт правильно.

Recipe:
S1: Mix the flour and baking powder.
S2: Add the butter, sugar, raisins, an egg and milk.
S3: Roll out the pastry to about 1 cm. thick.
S4: Cut into rounds.
S5: Bake 20-25 minutes in a hot oven.
Група яка складає правильний рецепт отримує зображення кексу.

Speaking

4. Розвиток умінь мовлення.

1)Впр. 3 (с. 63)

Учні в групах обговорюють запитання вправи: по черзі читають та дають відповіді на них.

 2) Впр. 4 (с. 63)

Учні в групах ставлять запитання один одному, запропоновані в таблиці (с. 63), та заповнюють її отриманими відповідями. Потім складають монологічні повідомлення про свого співрозмовника за зразком, поданим у вправі.

ІІІ. Заключна частина уроку.

Home Assignment

1. Домашнє завдання.

Впр. 6 (с. 63). Письмово. Намалювати описану страву

Summary

We have spoken about different food we can have for breakfast and I hope that you know now what you should eat to be healthy.



Комментариев нет:

Отправить комментарий